?

Log in

No account? Create an account
 
 
21 October 2009 @ 05:32 pm
We're still down  
Yeah guys, we're still down.

All that's happened is that our host, sarah_the_crab forgot to renew the domain. We're waiting on support to get back to her.

If you wanna keep abreast of updates feel free to follow me or harukakamiya on twitter.

@sakurakessho

@harukakamiya
 
 
 
.::Michelle::.: kawaii mistryl bearmistryl on October 21st, 2009 11:48 pm (UTC)
omg, don't scare me like that ever again. ^_^

I literally felt my insides sink down when I tried to go to the site and it wasn't there! Glad it was nothing bad and it'll be back up. (Thanks Sarah, and all the M&M people!)
Tanyasakurakessho on October 21st, 2009 11:51 pm (UTC)
Don't worry, we'll be back. I'm glad you remembered to keep tabs on the LJ version of m&m!

though if you followed me on twitter you'd have known sooner XD
.::Michelle::.: japan treemistryl on October 21st, 2009 11:52 pm (UTC)
LOL, that's a not-so-subtle hint! Ok, following now...
Tanyasakurakessho on October 21st, 2009 11:54 pm (UTC)
XD I'm just saying that I'm able to update my twitter quicker than my LJ. Especially from work, which is when I found out about the down ness of m&m
.::Michelle::.mistryl on October 22nd, 2009 12:14 am (UTC)
Haha, no, I understand. Twitter is all super easy to update on the run, and LJ is, well, less so. :)
mls_gamermls_gamer on October 22nd, 2009 09:57 am (UTC)
oh~~~
lucky i still got LJ to stay connected.
Tanyasakurakessho on October 22nd, 2009 12:26 pm (UTC)
Even if you don't have LJ to stay connected you can at least stay connected w/ me and harukakamiya via twitter.
mls_gamermls_gamer on October 22nd, 2009 12:29 pm (UTC)
yahoo~~~ up again.
thanks